תקנון החברה
נושאים כלליים
לוטוס הוא בית לתרגול יוגה ופילאטיס - הקפדה על הנהלים נועדה על מנת לשמור עליו כבית מכיל, נעים ומקצועי לכלל קהילת המתרגלות והמתרגלים
הרשמה לשיעורים הינה הצהרה כי המתרגל.ת נבדק.ה ע"י רופא וקיבלה אישור לבצע פעילות ספורטיבית. אין החברה אחראית על פציעות או עניינים בריאותיים של המתרגל.ת. במידה ויש ספק - *ניתן ורצוי להתייעץ עם צוות המרכז בכל עת*. המתרגל.ת מחוייב להודיע על שינוי במצב הבריאותי לצוות המרכז.
כל המנויים והכרטיסיות הינם אישיים ולא ניתנים להעברה
ההשתתפות בשיעורים דורשת הגעה עם מזרן ולבוש הולם
צוות המרכז רשאי לבקש מתלמידים לעזוב שיעור במידה ואינם מכבדים את הנהלים
השימוש בתאי האחסון במרכז הינו יומי. יש לפנות את התא בטרם עזיבת הסטודיו
החברה לא תהיה אחראית לאובדן ו/או גניבה ו/או השחתה של ציוד אישי בתחום הסטודיו, בין אם אוחסנו בתאי האחסון ובין אם לא
החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש רישום מראש להשתתפות בפעילויות, על מנת להבטיח מקום בפעילויות אלו\החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים ומבצעים מעת לעת
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות/להוריד/להוסיף שיעורים במערכת, את תנאי הפעילות וצוות המורים וכן להרחיק מפעילות ולשלול מנוי של מתאמן שיפר את כללי הסטודיו ו/או יתנהג שלא כיאות
החברה שומרת לעצמה את הזכות לידע בטלפון
, SMS, בדוא”ל, בכתב על מבצעים והטבות של הסטודיו.
הסרה מרשימת התפוצה תתקבל במייל lotusyogatlv@gmail.com החברה מתחייבת להסיר עד 72 שעות כל בקשה
מתרגלי המרכז לא יתבעו ולא יחזיקו טענה כלפי החברה, עובדיה וקבלני המשנה אשר החברה מעסיקה לגבי שליחת מסרונים.
אני מבין/מבינה שעלי לשלוח בקשה מסודרת להסרה מרשימות התפוצה. לא אתבע, אתלונן או אצהיר על פגיעה בזכויותי כל עוד לא שלחתי בקשה מסודרת במייל. ברור לי שכך החברה מוסרת את הודעותיה לכלל לקוחותיה על מנת שיוכלו להגיע לסדנאות ארועים או שיעורים מיוחדים
כרטיסיות
הכרטיסיות הינן ברות תוקף
הכרטיסיות אישיות ואינן ניתנות להעברה
כרטיסיות אינן ניתנות לביטול
הקפאות
מנוי שנתי - ניתן להקפיא מנוי עד 14 יום בשנה
יש להודיע על הקפאת מנוי מראש במייל
לא ניתן להקפיא רטרואקטיבית
לא ניתן להקפיא כרטיסיות
ביטולים תוך 14 יום
לקוח רשאי לבטל את המנוי תוך 14 יום מתאריך קניית המנוי. במידה ודמי המנוי שולמו באמצעות כרטיס אשראי, החברה תנכה מסכום ההחזר את עמלות הסליקה בהן חויבה החברה על ידי חברת האשראי בגין התשלום (3% בתוספת מע"מ).
כמו כן יחויב הלקוח עבור השירותים אותם הוא קיבל עד למועד הביטול לפי מספר השיעורים בהם השתתף בעלות 80 ₪ לשיעור (על פי מחירון). במידה והלקוח קיבל מתנה לדוגמא: מזרון / תיק /כרטיסיית מוצרים יחויב בשווי המתנה במועד ביטול המנוי
ביטולים
מנויים מתחדשים ניתנים לביטול בהתראה של חודש מראש בצירוף 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום דרך הדוא"ל בלבד. במהלך חודש ההתראה, רשאי הלקוח לתרגל
בעת ביטול המנוי יחויב הלקוח בעבור חודשים מלאים, מיום רכישת המנוי ועד ליום ההודעה על הביטול, בתוספת 30 ימי התראה. החזרים כספיים יינתנו בעבור חודשים מלאים בלבד
במידה והייתה הקפאה חריגה של תשלום והלקוח ביטל לפני סוף כל שנת מנוי - על הלקוח לשלם בעבור זמן ההקפאה. במידה והייתה הקפאה של זמן תרגול המתווסף לסוף שנת המנוי והלקוח ביטל לפני השלמת אותה השנה - הלקוח אינו זכאי לממש את זמן ההקפאה.
במעמד ביטול המנוי ישלם הלקוח 150 ₪ עבור עמלת הסליקה אותה גובה חברת האשראי, ביטוח מתרגל ודמי ההרשמה
כרטיסיות אינן ניתנות לביטול ולא יינתן עבורן החזר כספי